Assalamualaikum w.b.t

Lama sungguh rasanya meninggalkan blog sunyi sepi tanpa entry. Bila tiba musim exam, begini la jadinya. Keutamaan diberikan kepada exam yang bakal dihadapi. Alhamdulillah 3 Jun yang lepas, saya sudah lulus 3 peperiksaan; Paediatrics, Hygiene(Preventive Medicine) dan Social Medicine. Alhamdulillah syukur kehadrat Allah dengan kejayaan ini. Exam kami secara lisan, jadi habis exam terus dapat tahu lulus atau tidak. Terima kasih kepada Mak, adik dan seluruh ahli keluarga yang mendoakan. Tak lupa sahabat handai yang mendoakan dan kepada teman di alam maya yang sudi mengirim doa untuk saya, terima kasih banyak-banyak. Semoga Allah memberikan nikmat berkali ganda kepada anda semua.

Beberapa minggu yang lalu (mungkin dah berbulan juga rasanya, lupa dah), setiap kali berkunjung ke blog tentang makanan, pasti ada saja murtabak maggi di blog mereka. Satu pagi terfikir, nak sarapan apa pagi ni? Di musim-musim exam ni, tentu sekali mencari resepi yang mudah. Tiba-tiba terfikir murtabak maggi bloggers makanan tu. Saya terus capai maggi, meneruskan operasi.

 Sarapan yang mudah dan cepat. Kenyang juga la makan murtabak maggi.

Kalau ada sesiapa yang nak mencuba resepi murtabak maggi ni, sila la ke blog kak Hana. Di sana ada resepinya. Ada juga di blog lain, tapi blog kak Hana yang saya ingat ketika ini, resepinya lebih kurang sama saja di mana-mana blog.

0 comments: