Assalamualaikum w.b.t.

Semenjak saya mula ber'blog', saya tengok ada ramai blogger suka buat giveaway. Siapa yang tak teringin kalau tengok giveaway kan?

Kurang berminat sebenarnya nak ikut giveaway ni sebab selalunya kena ikut syarat-syarat tertentu. Saya bukanlah seorang yang rajin nak ikut segala syarat-syarat yang berderet tu. Tambahan pula saya buat blog ni saja-saja je.

Tapi nak dijadikan cerita, satu hari tu saya terbaca post berkaitan giveaway dan caranya senang. Mungkin waktu tu saya ada masa terluang, jadi saya follow arahan dia. Lepas tu saya memang tak ingat dah pasal giveaway tu. Tiba-tiba satu hari saya jalan-jalan kat tuan punya blog, saya nampak nama saya tersenarai. Oh! Sangat terkejut. Tapi saya terlambat juga tahu, selepas 3 4 hari diumumkan rasanya. Terima kasih kak Zuhaini. Saya suka giveaway tu, cantik!




Rupanya rezeki saya pada giveaway ni tak terhenti di situ je. Sekali lagi saya mencuba nasib, giveaway Ramadhan. Tajuk giveaway tu menarik, tu yang buat tu. Tak sangka plak terpilih. Tuan punya blog beri semua yang menyertai giveaway tu. Baik sungguh tuan blog tu. Kakchik, terima kasih banyak-banyak. Kakchik seolah-olah memahami citarasa saya.



Mudah-mudahan Allah murahkan lagi rezeki kalian, insyaallah.

0 comments: