Assalamualaikum w.b.t.

Semalam adalah hari kek cream. Entah berapa biji kek saya buat. Ada banyak event, so buat sekali harung. Lepas tu boleh concentrate untuk study. Walaupun dah berkali-kali mencuba kek cream, tapi hasilnya masih banyak cacat cela. Practice make perfect. Tapi mana ada manusia perfect kan?

Semalam hari ulang tahun classmate, Nurhayati (10 Mei 2010). Berkebetulan saya nak buat kek untuk usrah terakhir kami, jadi saya buat sekali untuk dia. 13 Mei 2010 pula hari ulangtahun Sakeenah, classmate juga. So in-advanced buat untuk Sakeenah juga. Tu yang banyak sangat kek.

1 kek untuk Nurhayati, 1 kek untuk makan-makan usrah, 1 kek untuk Sakeenah (Mashkur is her husband) dan 1 kek lagi untuk kami bertiga (roomates)

Rupa paras pun sama je. Idea taknak keluar, buat je la apa yang boleh. Janji boleh dimakan. Masih perlu menuntut ilmu ke'kek'an ni. Siapa sudi jadi cikgu kek saya?

Apa pun saya nak ucap SELAMAT HARI ULANGTAHUN KELAHIRAN kepada Nurhayati dan Sakeenah. Semoga kalian semua sentiasa berada dalam rahmat dan kasih sayang Allah.

2 comments:

E-na Zarina said...

Salam ain...waa cantik kek ain!! pandai buat roses...kagum ni!!! serius...
bertuah kwn2 ain dapat kek free...buatkan k.e-na sebiji dik...nak yang roses tau..he he

NORAIN said...

salam kak e-na...
dari jauh nampak macam ok tp kalau dari dekat, aduh malunya ain nak tunjuk...herot berot senget benget...masih belajar nak buat kak, belajar pun sendiri2 takde gurunya...

kek kak e-na jauh lebih cantik walaupun xde roses...saya JELES sgt..

kalau kak e-na dekat ngn ain, mmg dah kompem2 ain buatkan untuk akak...tp mn la tau 1 hari nnt kita bertemu di alam nyata kan...heheh