Dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang.
Segala puji-pujian buat Junjungan besar Nabi Muhammad Sallallahu 'alaihi wasallam, juga buat keluarga dan sahabat Baginda.

Assalamualaikum buat semua pengunjung blog. Semoga anda semua dalam rahmat dan kasih sayang Allah.
Kali pertama post entry dalam blog. Terima kasih buat adik lelaki ku yang banyak ajarkan kakak nya yang tak berapa nak reti blogging ni.

Seperti yang tertera, Norain nama diberi oleh mak & ayah. Anak ke-7 dalam adik beradik. Lelaki ramai berbanding perempuan. Semua telah berkahwin, kecuali saya dan adik lelaki saja yang belum berkahwin. Tapi anak saudara ramai, alhamdulillah. Mereka ni la yang jadi penyeri keluarga. Acik sangat la rindukan anak-anak acik. Mudah-mudahan anak-anak acik jadi orang berjaya dunia & akhirat, insyaallah.



Saya berasal dari Selangor, di sebuah kampung di Sungai Besar. Sehingga kini masih menetap di tempat yang sama bersama keluarga yang saya cintai. Love my family so much!!! Miss you all always.

Tapi buat sementara waktu ni tidak berada di Malaysia, sedang belajar di sebuah university perubatan di luar dari Malaysia. Kini di tahun akhir, insyaallah. Mudah-mudahan Allah permudahkan urusan saya. Mak! tak sabarnya nak balik Malaysia.

"Ya Allah kurniakan aku keluarga yang bahagia. Keluarga yang sentiasa mendambakan diri mereka hanya kepada Mu Ya Allah. Ya Allah rahmati lah keluarga ku. Eratkan ikatan silaturrahim antara kami sekeluarga berpaksikan agama Mu yang benar."
LOVE MY BIG FAMILY SO MUCH!!!

Segala entry yang bakal saya keluarkan sekadar pandangan peribadi saya. Mungkin juga sebagai diari hidup saya untuk hari-hari mendatang.

Semoga bertemu lagi di entry akan datang insyaallah.
Berharap agar entry-entry di blog ni dapat memberi ilmu kepada pembaca, kalau tidak banyak pun, sedikit barangkali.

0 comments: